Almindelige spørgsmål
Ja, hvis du opdager, at du har lavet en fejl eller blot ønsker at ændre en detalje i din ordre, bedes du kontakte os. Når vi har påbegyndt produktionen eller sendt din ordre, er det desværre ikke muligt at foretage ændringer. Send derfor din besked hurtigst muligt efter bestilling.
For at se den præcise leveringstid skal du besøge vores forsendelses- og leveringsside, klik her
Ved personlige gaver med broderet navn/tekst er det desværre ikke muligt at returnere et produkt. Almindelige produkter uden broderet navn kan returneres uden problemer. Kontakt os for at få tilsendt en returseddel. Der kan tillægges returomkostninger afhængigt af produktets størrelse.
Vi sender altid ordrebekræftelsen umiddelbart lige efter du har bestilt. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse, så tjek din spam-mappe.
Hvis du mener, at du muligvis har indtastet den forkerte e-mailadresse ved bestilling, så send os en besked, så opdaterer vi e-mailadressen og sender en ny ordrebekræftelse til dig.
Ja, alle vores pakker kan spores. Du modtager altid en besked fra os, så snart din pakke er afsendt. Hvis du ikke har modtaget denne besked, bedes du tjekke din spam-mappe. Alle pakker spores, uanset om de sendes til nærmeste pakkeshop eller direkte til modtagers adresse.
I beskeden fra os er der et link, hvor du kan spore din pakke. Klik på linket for at spore din pakke. Klik derefter på pakkenummeret, og du kommer ind på Postnords hjemmeside, hvor du kan se en status på din pakke.
Du modtager altid en besked fra os, så snart din pakke er afsendt. Hvis du ikke har modtaget denne besked, bedes du tjekke din spam-mappe. Hvis du er i tvivl om, hvorvidt vi allerede har sendt din pakke, er du velkommen til at kontakte os. Alle pakker spores, uanset om de sendes til en pakkeshop, din postkasse eller leveres til døren, og scannes inden de omdeles.
I e-mailen du modtager, når vi afsender din ordre, er der et link, hvor du kan spore din pakke. Klik på linket for at se din pakke. Klik derefter på pakkenummeret, og du kommer ind på Postnords hjemmeside, hvor du kan se en status på din pakke.
Fra 39 kr. i Danmark. Gratis fragt ved køb over 699 kr.
Gå til kassen og start med at udfylde dit eget navn. Derefter popper der en boks op, hvor der står “anden leveringsadresse”, sæt kryds her. Du kan herefter udfylde oplysningerne om din modtager der, og vi sender din pakke til denne adresse. Glem ikke at indtaste modtagerens mobilnummer for at få notifikationer.
Ja, det er meget sikkert. Vi håndterer ingen betalinger selv, så dine kortoplysninger gemmes aldrig af os. Disse oplysninger kan vi heller ikke se, men disse gemmes af Worldline, som håndterer betalingen. Vi er også opsatte på at beskytte dine personlige data og opretholde et højt sikkerhedsniveau.
Intet problem, kontakt os venligst hurtigst muligt, så kan vi ændre det. Vi læser vores e-mails i løbet af dagen, så vi ikke går glip af nogen beskeder, før din ordre er produceret. Hvis produktionen allerede er startet, er det desværre ikke muligt at lave ændringer.
Efter din bestilling modtager du en e-mail fra os med en ordrebekræftelse, som er din kvittering. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, bedes du tjekke din spam-mappe. Ellers kan du kontakte os og så sender vi dig en ny ordrebekræftelse.
Alle produkter, der er legetøj og henvender sig til børn, er CE-mærkede (EN71). Det betyder, at de opfylder en EU-standard for legetøj og garanterer sikkerheden. Vi tjekker også, at de produkter, vi sælger, ikke indeholder giftige stoffer og er velegnede til alle aldersgrupper.
Vi modtager normalt lagervarer inden for 1-2 uger, men send os gerne en besked, så svarer vi hurtigst muligt.
Ja, hos TeddyPost sætter vi sikkerhed først. Det betyder, at alt legetøj er CE-mærket. Alle produkter er fri for giftige stoffer og brandsikre.
Alt legetøj købes fra leverandører i Danmark eller fra andre lande i Europa. Det garanterer et niveau af sikkerhed og kontrol for jer som kunder. Vi lægger vægt på, at vores leverandører tænker på miljøet og de forhold, som produkterne er produceret under.
Din kvittering er din ordrebekræftelse, der kommer via e-mail. En følgeseddel kan være med i pakken. Sender du som gave til en anden, er der hverken kvittering eller faktura med i pakken. Betaler du mod faktura, sendes den altid separat via e-mail.
Har du et spørgsmål, du ikke kan finde svar på?
Besøg vores kontaktside – Klik her